
AGENCIA MANACORNOTICIAS 21/12/2020 - 13:08:00 | ![]() ![]() |

![]() | Només ens queda desitjar que l'any que ara arriba, si bé no immediatament, puguem tornar a veure'ns la rialla i celebrem que tot aquest malson s'ha acabat. Moltes gràcies per la vostra capacitat d'adaptació i esforç. |
Felicitació de Nadal de Miquel Oliver, batle de Manacor.. Recordarem aquest 2020 que ara s'acaba durant molt de temps. Ha estat un any molt complicat i dur, que ens ha presentat reptes inesperats que hem hagut d'anar superant amb imaginació i tenacitat.
No diré cap mentida si reconec que aquest 2020 els dubtes, la incertesa i la por davant una situació tan imprevisible m'han llevat la son més d'un dia. El 2020 ha estat l'any de prendre consciència de la fragilitat de la vida, l'any en què hem après a abraçar-nos amb la mirada, l'any en què hem hagut d'inventar-nos una nova manera de viure per esquivar la malaltia.
Som molt conscient de les dificultats que ha suposat el context sanitari actual en la vida de tots i cada un de vosaltres. Per això, us vull agrair especialment l'esforç que em consta que heu fet per adaptar-vos a una situació canviant i complexa com la que vivim.
Al capdavant de l'Ajuntament de Manacor he viscut, també moments molt crítics. Hi ha manacorins i manacorines que han mort per la COVID-19, i els seus familiars no se n'han pogut acomiadar.
N'hi ha que fa mesos que us deixau la pell al Centre de Salut i a l'Hospital perquè en puguem sortir vius i el millor possible, de tot plegat. N'hi ha que heu perdut la feina i d'altres que heu hagut de tancar les vostres empreses. A totes aquestes persones que ho han passat i que ho passen tan malament: tot el meu reconeixement i suport.
Davant les situacions límit és quan hem de reaccionar, i amb aquest compromís vos assegur que faig feina cada dia. I com tot durant aquest any, les festes de Nadal que ara arriben, també seran diferents. Estam cansats de mesures sanitàries, però és molt important que facem un altre esforç. Si enguany complim les normes, l'any que ve podrem seure tots a taula sense haver de lamentar absències de persones que estimam.
Només ens queda desitjar que l'any que ara arriba, si bé no immediatament, puguem tornar a veure'ns la rialla i celebrem que tot aquest malson s'ha acabat. Moltes gràcies per la vostra capacitat d'adaptació i esforç. Us desig unes bones festes, malgrat tot, i sobretot més que mai un bon any 2021!


- Felanitx celebrará el Día de la Mujer desde el 27 de febrero hasta el 21 de marzo actos y eventos por YouTube y por la televisión local
- Habrá pasaporte de vacunación para viajar en la UE y lo de los 11.000 millones de € que anunció Sánchez otra alucinación “FAKE”
- Espinillas y arrugas: los riesgos de una mala rutina al desmaquillarse
- Vadillo: “Es un partido importante, pero aún queda mucha liga”
- El Pi modernitza la seva marca per enfortir el projecte en defensa de les Illes Balears
- Neix Mallorca Activa, la plataforma en línia del Consell que ofereix formació, suport a empreses, emprenedors, treballadors i ajuntaments
- Cicle de teatre infantil Sala La Fornal
- Más de 22.000 baleares padecen fibrilación auricular no valvular, una enfermedad poco conocida pero causante de los ictus más graves
- El Ayuntamiento de Inca y "Anticorrupción" firman un convenio para simplificar y unificar registro de bienes patrimoniales y actividades
- El Voleibol Manacor depende de si mismo el sábado para clasificarse para el Playoff será el partido a las 18:00h en el Miguel Ángel Nadal


