
ajsantanyi.net 23/01/2026 - 12:20:05 | ![]() ![]() |

L’Ajuntament de Santanyí finalitza la renovació integral del Camí de Cala Llombards amb una inversió de 900.000 €
L’Ajuntament de Santanyí ha completat oficialment les obres de millora i asfaltatge del Camí de Cala Llombards, la principal via d'accés al nucli. Aquesta intervenció, una de les més rellevants de la legislatura en matèria d’infraestructures, ha suposat una inversió de gairebé 900.000 € per part del consistori.
El projecte ha consistit en la renovació total d'un tram de gairebé 3 quilòmetres, el qual connecta la rotonda de la carretera MA-6100 amb l'entrada a Cala Llombards. Els treballs han servit per solucionar el deteriorament del ferm mitjançant el reforç de l’estructura i l’aplicació d’una nova capa d’aglomerat.
A més de la millora del paviment, s’han duit a terme actuacions clau per evitar les inundacions que patia la via en èpoques de pluges intenses. Així mateix, s’ha renovat tota la senyalització horitzontal i vertical, garantint així la màxima seguretat per als vehicles i vianants que transiten per aquest eix viari amb un alt volum de trànsit.
La batlessa de Santanyí, Maria Pons, qui va visitar recentment les obres acompanyada pel primer tinent de batlessa, Joan Gaspar Aguiló, i el representant municipal a Cala Llombards, Jose Simeón, ha mostrat la seva satisfacció pel resultat final: "És una gran satisfacció veure aquesta obra finalitzada, ja que era una de les nostres grans prioritats. Amb aquesta intervenció no només hem millorat la qualitat de l'asfalt, sinó que hem dotat el nucli d'una via molt més segura i moderna. El nostre compromís és seguir millorant les infraestructures a tots els nuclis del municipi per elevar la qualitat de vida dels nostres veïnats".
Per la seva banda, el representant de batlia a Cala Llombards, Jose Simeón, ha recordat que aquesta era una millora molt reclamada pels residents, que ara veuran augmentada la seva comoditat i seguretat en els desplaçaments diaris.
Amb la culminació d'aquest projecte, l'Ajuntament de Santanyí compleix amb el calendari previst, dotant la zona d'una infraestructura viària adequada abans de l'inici de la nova temporada.


- Ha fallecido a la edad de 97 años Sebastián Pascual Pascual “De Sa Coma”, una gran persona. Mañana 4 de junio se le despide en el Tanatorio Parc del Auba de Manacor de 10:00 horas a 13:00h, y a las 19:45 funeral en els Dolors
- El miedo de los padres ya no está en la calle: el acoso escolar, el ciberacoso y las estafas son sus principales preocupaciones
- El PP de Manacor exige la retirada inmediata de las algas acumuladas en la playa de s'Illot. "No se puede permitir que para hacer ideología se perjudique a los vecinos que quieren disfrutarla"
- Manacor: El Reconeixement de Mèrits 2026 homenatjarà els 30 anys de Joves de Mallorca per la Llengua amb un gran espectacle musica, el pròxim dijous dia 11 de juny
- El Castillo de Alaró inicia una nueva etapa con la nueva concesión del servicio de hospedería
- El Ayuntamiento de Inca aprueba los días festivos del año 2027. El próximo año serán fiesta el 30 de julio, día de San Abdon y San Senén; y el 19 de noviembre, al día siguiente del Dijous Bo
- El Hospital de Manacor pone en marcha un sistema de taquillas inteligentes para la dispensación de medicación a pacientes externos. Tecnología segura y telefarmacia para mejorar la experiencia urgente
- Siguen los actos de las Fiestas de Primavera de Manacor: Mostra de Teatre, Trobaba Gent Gran, Tapas, Música, Poesía, Danza y Baile, Maridaje, Velada de Glosas
- La Policia Local de Felanitx identifica i sanciona dos joves de 18 anys pels danys causats al mobiliari urbà de la fira de Maig. Les càmeres de seguretat públiques ha estat clau, 700 euros
- Ana Ivanovic acompañará a Rafa Nadal en la graduación de la décima promoción de la Rafa Nadal Academy













































