
manacor.org 16/10/2025 - 14:21:56 | ![]() ![]() |
Rata Market arriba per primera vegada a Manacor: un mercat d’artesania, disseny i cultura al Claustre de Sant Vicenç Ferrer
Rata Market, un dels mercats d’art, disseny i artesania de referència a Mallorca, celebrarà per primera vegada una edició a Manacor els dies 29 i 30 de novembre de 2025. L’esdeveniment tendrà lloc al Claustre de Sant Vicenç Ferrer i els seus voltants, i l'omplirà de creativitat, cultura i comerç local just a les portes de la campanya de Nadal.
L’horari del mercat serà dissabte de 11 a 20 h i diumenge de 11 a 16 h, amb una àmplia programació que combinarà art, disseny, artesania, gastronomia, tallers i música en directe, entre d’altres.
Convocatòria oberta per a expositors
Les persones o projectes interessats a participar-hi ja poden inscriure’s a través del web www.ratamarket.com fins al 22 d’octubre. La convocatòria s’adreça tant a artistes, dissenyadors i artesans, com també a projectes gastronòmics i foodtrucks que vulguin formar part d’aquesta nova edició del mercat.
Una aposta per connectar cultura i comerç
El projecte està impulsat per les Delegacions de Comerç i de Cultura de l’Ajuntament de Manacor, en col·laboració amb l’organització de Rata Market.
La delegada de Comerç, Paula Asegurado, ha destacat que “aquest esdeveniment s’emmarca dins el Pla d’Enfortiment Comercial, que ens recomana potenciar les connexions entre comerç i cultura. És una aposta pel comerç local i també una manera de fomentar les vendes a les portes de la campanya de Nadal”.
Per la seva banda, el delegat de Cultura, Ferran Montero, ha subratllat que “Rata Market combina cultura i comerç en un format obert, dinàmic i participatiu. A més del mercat, hi haurà tallers, concerts i activitats familiars, creant sinergies entre creadors, comerciants i públic” En aquest sentit, la programació encara s'està treballant, però cada dia hi haurà activitats per als més petits, concerts, contacontes, etcètera. Tot serà gratuït.
Amb aquesta primera edició del Rata Market a Manacor, el municipi consolida la seva aposta per espais que connecten la creativitat i el comerç local amb la vida al carrer.


- ANPE EXIGE LA ACTUALIZACIÓN SALARIAL DEL PROFESORADO
- La IX Challenge Escolar Consell de Mallorca rodará en el Marítimo con principiantes y jóvenes promesas del ciclismo
- ESQUERRA UNIDA-PODEM EXIGEIX UNA REFORMA URGENT DE LA POLÍTICA PESQUERA COMUNA QUE SITUÏ LES FLOTES ARTESANALS EN EL CENTRE D'UNA TRANSICIÓ JUSTA
- Centenares de personas asisten a la inauguración de dos nuevas exposiciones en La Misericòrdia
- Alcudia, segunda parada del Illes Balears Palma Futsal on Tour by Blanc i Blanc
- La oferta de habitaciones en piso compartido ha crecido un 19% interanual durante 2025. Barcelona 600 € al mes. Luego Madrid (575 euros), Palma (525 €), San Sebastián (500 euros)
- El Voleibol Manacor afronta este sábado 17 de enero un compromiso exigente frente al Leganés, un rival que, pese a no ocupar puestos altos en la clasificación es difícil de batir
- El Govern convoca las ayudas a deportistas destacados para 2026 con un presupuesto de 1,1 millones. Campeonatos JJ. OO., Universiadas o Juegos Mediterráneo. Copas de España y Ranking nacional
- Finalizadas las obras de mejora del Xaragall de Son Manxo para el paso por la carretera Ma-4024 de Son Carrió dirección Porto Cristo, la intervención tiene un presupuesto de 126.043 €
- Canyamel, Capdepera/Mallorca: Cap Vermell Grand Hotel, finalista a Mejor Resort de España en la primera edición de los Forbes Travel Awards, 2 estrellas Michelin














































