
manacor.org 17/06/2025 - 17:06:32 | ![]() ![]() |
.jpg)
L’Ajuntament de Manacor presenta el Juliol Jove 2025, una proposta de lleure educatiu per a adolescents
L’Ajuntament de Manacor ha presentat aquest dimarts una nova edició del Juliol Jove 2025, el programa d’activitats d’estiu adreçat a adolescents d’entre 12 i 16 anys, amb l’objectiu d’oferir alternatives d’oci saludable, inclusiu i participatiu durant el mes de juliol.
A la roda de premsa hi han intervingut Carme Gomila, delegada d’Educació, Joventut i Cohesió Social; Marga Fortesa, coordinadora del programa Patis Oberts, i Maria Antònia Genovart, educadora social de l’Ajuntament de Manacor.
Segons ha explicat Carme Gomila, «els objectius principals d’aquesta proposta són, per una banda, oferir alternatives d’oci atractives i accessibles durant l’estiu, a preus molt reduïts o gratuïts; i per altra, generar espais de trobada, creació i convivència amb acompanyament adult».
Quatre blocs d'activitat per arribar a tothom
La programació del Juliol Jove 2025 s’estructura en quatre grans blocs d’activitat:
Tallers: propostes per experimentar i aprendre, com el taller de creació d’un diari d’estiu (2 de juliol), escacs (9 de juliol) i jocs de taula (16 de juliol), tots a l’Espai Na Camel·la.
Excursions: sortides setmanals fora del nucli de Manacor a espais com Super Rabbit, Tirolines, Katmandú, Aqualand i Western Park, amb transport gratuït proporcionat per l’Ajuntament. El preu de cada excursió és de 15 €, amb un màxim de dues per participant per garantir l’equitat en l’accés.
Esports i activitats lúdiques: com el torneig de bàsquet 3x3 (26 de juny), activitats lúdiques a Cales de Mallorca (23 de juny) i una jornada esportiva a s’Illot (23 de juliol), amb l’objectiu de descentralitzar les propostes i arribar a tots els nuclis de població.
Nits temàtiques: enguany, per primera vegada, el programa inclou activitats amb horari de vespre, com a resposta directa a les demandes recollides del Consell d’Adolescents i d’altres espais de participació juvenil. Hi haurà karaoke (26 de juny), nit de por (3 de juliol), gimcana nocturna (10 de juliol), concurs de preguntes (17 de juliol) i pambolada i cinema a la fresca (24 de juliol).
Gomila ha destacat que «era una demanda molt clara dels adolescents: tenir espais de trobada on es puguin divertir, relacionar i sentir-se segurs» i ha remarcat que «les activitats es duran a terme tots els dimarts, dimecres i dijous de juliol, cobrint pràcticament tot el mes».
Inscripcions obertes
Les inscripcions s’obriran dimecres 18 de juny a les 16 h i es faran a través d’un formulari en línia, escanejant el codi QR del cartell o entrant a https://manacor.org/ca/juliol-jove-2025 Les places per a tallers i excursions són limitades i s’assignaran per ordre d’inscripció.
Per a qualsevol dubte o incidència, es pot contactar amb el correu [email protected].


- Mallorca se presenta en FITUR con datos de contención turística, para avanzar hacia un modelo más sostenible, inteligente y equilibrado, buscando aumentar en temporada baja
- Abierto el plazo para solicitar subvenciones para eventos de gran repercusión social y cultural del Consell de Mallorca
- APIB convoca su VII Concurso Escolar de Redacción animando a los alumnos a reflexionar sobre los medios locales y la información de proximidad
- La Tormenta Harry ha causado desperfectos en la 1ª línea del municipio de Manacor, sobre todo en S'Illot, la Ronda del Matí está cortada al tráfico rodado, y las playas de Porto Cristo, Cala Anguila, Cala Mendia i l’Estany d’en Mas
- Sopar col·loqui de l'ASM amb Biel Oliver 'Majoral' i Pere Antoni Pons
- Gui Lima, refuerzo de futuro para el Palma Futsal
- El Govern adjudica las obras de reforma de 6 viviendas públicas en Maria de la Salut, la primera promoción del IBAVI en el municipio, de entre 90 y 130 m², que fueron adquiridas a la SAREB
- Inca refuerza su compromiso con la transición energética con nuevas instalaciones fotovoltaicas en equipamientos municipales, edificio de la Policía Local, Escoleta de Educación Infantil Toninaina
- El Govern promociona el sector náutico de las Baleares en la feria BOOT de Düsseldorf, considerada uno de los foros más importantes a nivel internacional (Alemania)
- El Teatre Principal de Santanyí commemora el seu centenari amb un gran mural de Llorenç Garrit i Pato Conde














































